Tuesday, September 7, 2010

Te-ai saturat sa tot suni la 1930 departamentul stresati clientii Romtelecom?

Pentru cei care s-au saturat sa tot sune la 1930, departamentul stresati clientii Romtelecom sa stiti ca exista si alternative, care nu presupune sa vorbiti minute in sir cu personal care posibil sa stie mai putin despre Romtelecom decat voi.
Saptamana trecuta am avut o postare in legatura cu tehnologia DSL de la Romtelecom. Din cauza unor neintelegeri provenite la intre Romtelecom departamentul comercial, Romtelecom departamentul tehnic si mine. Am avut abonament "cu viteza maxima intre 4MB - 20MB", router ADSL Thomson oferit de ei acuma la oferta de acuma 2 ani si viteza reala de download nu ajungea nici tras de par la 4MB. Normal am sunat la 1930 departamentul care te ajuta cand ai o intrebare sau problema. Ei bine am sunat de cel putin 1 data pe zi, timp de 1 saptamana incercand sa rezolv problema mea, insa am primit fel si fel de raspunsuri:
  • nu va suporta linia mai mult de 4MB (inainte am avut 2 ani de zile abonament de 6MB cu 6MB downlaod real)
  • 4MB este viteza maxima la acel tip de abonament pentru tehnologia ADSL (peste tot la Romtelecom scrie intre 4-6MB pe tehnologia ADSL)
  • sitemul de operare este de vina (sistemul a fost intamplator reinstalat cu cateva zile in urma cu un Windows XP Media Center licentiat)
  • posibil sa am virus care sa-mi afecteze placa de retea (deoarece le-am spus ca am viteza mai mare cu un internet stick de telefonie mobila)
  • si cel mai bun raspuns: posibil sa aveti un sistem mai slab (toata lumea ar trebui sa stie ca de la Pentium 1 incapand aveti resurse necesare pentru navighare pe internet)
Deoarece nu s-a rezolvat problema respectiva, am fost la sediul Romtelecom, unde tot nu s-a putut rezolva nimic, cu toate ca domnisoara de la magazin a sunat pe cei de la tehnic si acestia i-au confirmat ca viteza suportata de linia telefonica este de 10MB, am fost la OPC. Am completat un formular, m-am intors la magazinul Romtelecom pentru a cere copie dupa contract. La acesta, doamna supervisor de la magazin mi-a spus ca daca doresc pot renunta la abonament, deoarece se considera de comun acord. Dupa o saptamana de nervi si stres oferit de catre departamentul stresati clientii, normal ca am acceptat si am cerut renuntarea serviciului de internet. Pentru ca la serviciul de televiziune si cel de telefonie eram abonat dar fara contract, am cerut si renuntarea acelor servicii. In timp ce asteptam sa ma sune cineva de la Romtelecom sa-mi confirme rezilierea, am primit un e-mail din partea Romtelecom Relatii Publice, de la o doamna Specialist Relatii Publice. Se pare ca prin metode ince necunoscute mie, doamna respectiva mi-a citit postarea mea in legatura cu problema mea avuta cu cei de la Romtelecom. Am raspuns la email cu datele mele, am explicat foarte detaliat cu ce s-a intamplat, dupa care am fost sunat de catre o alta doamna, care si-a cerut mii de scuze din partea Romtelecom-ului (desi ea nu avea nici-o vina in toata neintelegerea asta). De comun acord am stabilit conditiile contractului nou, s-au oferit unele beneficii si in cele din urma am incheiat contract pe 1 an de zile la serviciul de televiziune, telefonie si la cel de internet de la Romtelecom.
Prin aceasta cale doresc sa-i multumesc acelei doamne, care in 2 zile a reusit sa repare si sa rezolve problema care altii nu au fost in stare sa-l rezolve intr-o saptamana... si in acelasi timp sa-i atentionezi pe sefii de la departamentele Romtelecom : din cauza unor angajati incompetenti, nepregatiti destul de necesar, nepasatori de clienti sau pur si simplu nu asculta cu atentie ce spune clientul.
In momentul de fata detin abonamentul ClickNet Power care costa 7,4€/luna TVA inclus, viteza reala este de 8MB la download cu acelasi modem ADSL ( pentru viteza mai mare era necesar un modem VDSL si zona unde locuiesc nu acopera aceasta tehnologie).
Nu pot sa va spun daca este coincidenta sau nu, dar de cand sa facut migrarea la tipul acesta de abonament si schimbarea de viteza sunt multumit de viteza. Sper doar sa nu fie ceva de moment si ca pe viitor nu vor aparea probleme (la fel cum nici in ceilalti 2 ani de contract cu Romtelecom nu au fost probleme).
In incheiere va ofer solutia problemei in care daca sunati la 1930 si vedeti ca nu se rezolva nimic: scrieti un email la relatiiclienti@romtelecom.ro in care sa specificati numarul de telefon Romtelecom sau numele complet si adresa d-voastra si descrierea cat mai detaliata a problemei, de preferinta sa specificati si cateva nume cu care ati vorbit la 1930.

No comments:

Post a Comment