Saptamana trecuta am avut o postare in legatura cu tehnologia DSL de la Romtelecom. Din cauza unor neintelegeri provenite la intre Romtelecom departamentul comercial, Romtelecom departamentul tehnic si mine. Am avut abonament "cu viteza maxima intre 4MB - 20MB", router ADSL Thomson oferit de ei acuma la oferta de acuma 2 ani si viteza reala de download nu ajungea nici tras de par la 4MB. Normal am sunat la 1930 departamentul care te ajuta cand ai o intrebare sau problema. Ei bine am sunat de cel putin 1 data pe zi, timp de 1 saptamana incercand sa rezolv problema mea, insa am primit fel si fel de raspunsuri:
- nu va suporta linia mai mult de 4MB (inainte am avut 2 ani de zile abonament de 6MB cu 6MB downlaod real)
- 4MB este viteza maxima la acel tip de abonament pentru tehnologia ADSL (peste tot la Romtelecom scrie intre 4-6MB pe tehnologia ADSL)
- sitemul de operare este de vina (sistemul a fost intamplator reinstalat cu cateva zile in urma cu un Windows XP Media Center licentiat)
- posibil sa am virus care sa-mi afecteze placa de retea (deoarece le-am spus ca am viteza mai mare cu un internet stick de telefonie mobila)
- si cel mai bun raspuns: posibil sa aveti un sistem mai slab (toata lumea ar trebui sa stie ca de la Pentium 1 incapand aveti resurse necesare pentru navighare pe internet)
Prin aceasta cale doresc sa-i multumesc acelei doamne, care in 2 zile a reusit sa repare si sa rezolve problema care altii nu au fost in stare sa-l rezolve intr-o saptamana... si in acelasi timp sa-i atentionezi pe sefii de la departamentele Romtelecom : din cauza unor angajati incompetenti, nepregatiti destul de necesar, nepasatori de clienti sau pur si simplu nu asculta cu atentie ce spune clientul.
In momentul de fata detin abonamentul ClickNet Power care costa 7,4€/luna TVA inclus, viteza reala este de 8MB la download cu acelasi modem ADSL ( pentru viteza mai mare era necesar un modem VDSL si zona unde locuiesc nu acopera aceasta tehnologie).
Nu pot sa va spun daca este coincidenta sau nu, dar de cand sa facut migrarea la tipul acesta de abonament si schimbarea de viteza sunt multumit de viteza. Sper doar sa nu fie ceva de moment si ca pe viitor nu vor aparea probleme (la fel cum nici in ceilalti 2 ani de contract cu Romtelecom nu au fost probleme).
In incheiere va ofer solutia problemei in care daca sunati la 1930 si vedeti ca nu se rezolva nimic: scrieti un email la relatiiclienti@romtelecom.ro in care sa specificati numarul de telefon Romtelecom sau numele complet si adresa d-voastra si descrierea cat mai detaliata a problemei, de preferinta sa specificati si cateva nume cu care ati vorbit la 1930.
No comments:
Post a Comment